מי האמנים המושמעים ביותר בקול חי מיוזיק בשנה החולפת?

אתר קול חי 8 Comment on מי האמנים המושמעים ביותר בקול חי מיוזיק בשנה החולפת?

שנת תשפ"ג מסתיימת מחר ומותירה מאחוריה שנה שלמה של מוזיקה ותוכניות מיוחדות ששודרו למאות אלפי מאזיני קול חי מיוזיק. מי היו האמנים המושמעים ביותר? וכמה בדיוק כל אחד מהם זכה להיות מושמע? | התוצאות המלאות

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לקראת סיומה של שנת תשפ"ג ותחילתה של שנה חדשה, בדקנו ברשימות השירים במערכת בקרת המדיה של קבוצת קול חי play my list, המפעילה את המוזיקה המושמעת בקול חי ובקול חי מיוזיק, מי הם האמנים שקיבלו את הכי הרבה השמעה לשיריהם.

רשימת 20 האמנים המושמעים ביותר בתחנת הרדיו בשנה החולפת מפתיעה בחלקה. במקום הראשון כמובן אברהם פריד שזכה ל-1408 השמעות ולאחריו מרדכי בן דוד שזכה ל1377 השמעות, ואחריהם גדולי הזמר, לפי כמות שידור שיריהם בתחנה הפופולארית ביותר בציבור החרדי.

במקום השלישי דורג יעקב שוואקי,עם 1142 השמעות, אחריו נפתלי קמפה עם 951 השמעות. בני פרידמן הושמע 898 פעמים, מרדכי שפירא מתקרב אליו עם 854 השמעות. בפער יחסית ניכר נמצא שמילי אונגר ש-773 משיריו הושמעו בקול חי מיוזיק ומוטי וייס עם 704 השמעות.

בהמשך נמצא פיני איינהורן שזוכה לפופולאריות רבה לאחרונה, ואכן הוא הושמעו ב'קול חי מיוזיק' 653 משיריו הנבחרים. ליפא שמעלצר עם 619 השמעות, וחיים ישראל עם 573. לצידם ישי ריבו שממלא אולמות ברחבי העולם, אנחנו השמענו 512 שירים שלו, נמואל הרוש גם עם מספר השמעות עצום עם 508 שירים.

גם יידל ורדיגר הושמע 503 פעמים, משה קליין קרוב עם 496 שירים שהושמעו ב'קול חי מיוזיק', מוטי שטיינמץ עם 467, קובי גרינבוים עם 447 השמעות, אלי הרצליך קרוב אליו עם 442 השמעות, קובי ברומר עם 415 ואהרן רזאל עם 390 שירים שהושמעו בתוכניות השונות ברדיו המוביל בציבור הדתי והחרדי.

ייצוא דו"ח הנגינה בפועל, הופק בימים א-ה בין השעות 7:00 – 00:00, כאמור לפי נתוני Play My List מערכת בקרת המדיה של קבוצת קול חי. הנתונים נמדדו החל מתאריך ג' בתשרי תשפ"ג ועד כו' באלול השנה. ימי שישי נבדקו בין השעות 7:00 – 16:00.



8 תגובות

מיין תגובות
  1. 8

    איך יתכן שאמן כה גדול כמו דדי גראוכר ז"ל לא מופיע באחד מהמקומות הראשונים ????

  2. 7

    לגמרי נכון מסכים עם כל מילה שלך באמת זה לא מובן איך אומן כזה גדול לא נכנס לרשימה ממש פלא עליכם.

  3. 5

    אם הוא לא היה נפטר, לא הייתה זוכר בכלל שיש כזה זמר, גדול ודגול…
    (בלי לזלזל ח"ו)

    1. מה שנכון נכון
      אותי יותר מפליא איפה שלמה כהן אוהד מושקוביץ וזאנוויל ויינברגר

  4. 4

    דברו על השמעות ורוב השמעת השירים היה על בחירת מאזינים ודדי כנראה פחות מוכר לציבור העכשווי
    בלי חלילה לזלזל

  5. 3

    איפה אבי אילסון, רולי דיקמן, ארי היל, יענקי היל, גד אלבז, דוד בן ארזה ועוד רבים וטובים??? לא נשמע לי אמין…

    1. שלום לכם, לדעתי זה עובד לפי סוג מוזיקה מסויים שהצוות בוחר מעבר לזה שנותנים למאזינים להיות חלק מכל זה ובכל אופן לכל אומן צריך להיות את המקום שלו ברדיו אבל עם כל הרצון הטוב אף פעם אי אפשר להגיע לכל סוגי הזמרים, תודה על הכל וגמר חתימה טובה לכולם אמן.